środa, 26 lipca 2017

Puchata środa z książką- lipcowe WDiC

Zarówno na drutach jak i książkowo u mnie puchato i miziato.
Dziergam sweterek z kid silk dropsa- cudnie mięciutka i puchata, cieniutka włóczka, a czytać zaczęłam  "Kot Bob i ja" Jamesa Bowena.
Ponoć to jedna z bardziej poruszających powieści ostatnich lat o przyjaźni między kotem i jego właścicielem.  Na podstawie tej książki został nakręcony film, ale jeszcze go nie oglądałam.  Wolę najpierw przeczytać książkę. A do czytania zachęca już sama okładka - kto się oprze takiemu zielonookiemu rudzielcowi w szaliku?

3 komentarze:

  1. To cos na drutach wygląda cudownie. Okładka bardzo zachęcająca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O treści jeszcze dużo nowe mogę powiedzieć, bo jakoś mało czasu na czytanie ale okładka do mnie przemawia :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piękny będzie ten sweterek nowy! Już czuję tą puchatość i miziatość :)

    OdpowiedzUsuń