środa, 23 grudnia 2015

Przedświąteczne WDiC

Mało mnie ostatnio było, jakoś ten grudzień minął mi głownie pod znakiem pracy, bardzo intensywnie było, tak, że nawet na przygotowania świąteczne czasu nie miałam- no i dobrze, ominął mnie ten cały stres.
Prezenty bezproblemowo kupiłam dziś po pracy( wyszłam po dyżurze o 9 rano), sprzątanie też dziś ogarnęłam, gotujemy jutro- będzie tradycyjna ryba, ale w ilościach umiarkowanych. Ciasta sobie odpuściłam, dzieci i tak wola kupne słodycze, a ciasteczka już dawno zjedzone...

Jak widać na powyższym zdjęciu czytelniczo działo się u mnie sporo- przeczytałam trzy kolejne części 50 shades of grey- romansidło, czytało się całkiem przyjemnie, ale w dalszym ciągu nie rozumiem ogromnego zachwytu tą pozycją.
Zachwyciła mnie za to Olga Tokarczuk i jej " Prawiek i inne czasy" . Niezwykła, magiczna powieść, przenosząca w inne czasy i wymiary. Na pewno sięgnę po inne tytuły tej autorki.

 Puchaty, moherowy sweterek skończony, czeka na obofcenie i prezentacje. Już go nosze i jestem bardzo zadowolona. Jest mięciutki, ciepły i bardzo lekki.
 Robi się różowe dziwadełko, ściegiem basketweave - bardzo fajny i dość prosty ścieg ,a że włóczka dość gruba, bo podwójna,  to jak na czas , jaki ostatnio poświęcam na dzierganie, całkiem sporo mi przybywa.





I na zakończenie choineczka, ustrojona przez moja trójeczkę- nie poprawiałam, bo uważam, że całkiem fajny kreatywny chaos im wyszedł.


I z okazji tych Świąt chciałam Wam wszystkim życzyć spokoju, wewnętrznego ciepła i czujności, aby to co dzieje się wokół nas, nie zamąciło prawdy i nie przyćmiło tego co najważniejsze- miłości do drugiego człowieka.


11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Radosnych i zdrowych Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych, Spokojnych Świat Bożego Narodzenia oraz twórczego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci Świąt spędzonych w miłym gronie, w sposób taki, jak najbardziej lubisz i dających wytchnienie od codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych świąt,pełnych radości i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, wesołych i spokojnych Świąt:) Choinka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości dziergasz :-) Choinka cudna :-)
    Dziękuję Aniu za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych, pięknych chwil przy świątecznym stole życzę Tobie i całej Twojej rodzinie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych świąt:)) Lubię takie wesołe kolorowe choinki:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń