środa, 8 kwietnia 2015

Oczy by chciały. ..



Gdzie bym tylko nie poszła-czy w sklepie spożywczym czy zabawkowym, czy na stacji benzynowej, wszędzie kusiły mnie swoimi kolorowymi okładkami. Miałam zamiar je wszystkie przeczytać teraz podczas urlopu, ale niestety doba nawet urlopowa z gumy nie jest... Udało mi się tylko zacząć "Upiory"JoNesbo, zapowiada się ciekawie.  Przemyt narkotyków, rosyjska mafia... Ciekawa jestem jak się to dalej rozwinie.

 Tak samo zresztą z dzierganiem- nawet czapki nie udało mi się skończyć, a plany takie piękne miałam. .. Totalny brak koncentracji powodował, że za każdym razem nie zgadzała mi się liczba oczek i w sumie chyba z pięć razy zaczynałam. Mam nadzieję, że teraz uda mi się skończyć i zacząć coś nowego.
A jutro ruszamy w kierunku domu. .. Wszystko  co dobre zbyt  szybko się kończy.

12 komentarzy:

  1. czasem potrzeba jest totalnego nicnierobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od totalnego nierobienia to daleko bylo, jak to zwykle z dziecmi na urlopie :)

      Usuń
  2. Rozumiem, każdego dopada. Nie dawno ja też byłam w tym stanie...książki jak najbardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. checi to nawet mialam, tylko skad czasu wiecej wziac? :)
      Nesbo- jesli nie czytalas , moge na pewno polecic!
      Pozdyrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Ha, ha, jak to u mamy, w domu rodzinnym, w miescie dzieciństwa, kilka dni urlopu za mało na realizacje wszystkich planów. Ale i tak...było pieknie. Dziekuje Wam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa miesiacy by sie przydaly :)
      buziaczki i to my dziekujemy!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. o dziwo jakos jeszcze nigdy jej nie czytalam, choc kryminaly bardzo lubie ;D

      Usuń
  5. Nie zawsze można przeczytać i udziergać to, co miałyśmy w planie. Może uda się na spokojnie po powrocie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po powrocie spokojnie raczej nie bedzie, ale moze faktycznie- im wiecej czlowiek ma obowiazkow tym lepiej zorganizowany ;D

      Usuń
  6. Jest taki dzień i każdy tak ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo- nie zawsze sie da to co by sie chcialo ;D

      Usuń