wtorek, 11 lutego 2014

Nudy- czas na cos nowego/ Lengeweile- jetzt ist die Zeit was neues anzufangen.


Już nie mogę patrzeć na moją ciągnącą się w nieskończoność robótkę, na dodatek to same prawe oczka- nosz ile można? A net kusi tyloma wspaniałymi wzorami...
 Niedawno natknęłam się na blog Drobiazgi Maknety i jej projekt wspólnego dziergania chusty. Zaciekawiło mnie to, może głownie dlatego, ze nie wiem, jaki będzie ostateczny wynik? A może dlatego, ze jeszcze nigdy chusty nie robiłam? W każdym razie postanowiłam- dołączam się do zabawy ;D

Ich kann mein letztes Gestricktes nicht mehr sehen-- es zieht sich in ewigkeit, und dazu nur die rechten Maschen-- langeweilig! Und im Netz verführt mit so vielen schönen Muster!
Letztens habe ich ein Blog entdeckt auf dem ein Spiel angeboten wurde- ein Schal zusammenstricken- aber das Endergebnis ist noch nicht bekannt- nur immer wieder ein Stückchen Muster- spannend, oder? Klar, mache ich mit!





Przypominam o moim Candy

10 komentarzy:

  1. no to trzymam kciuki zeby pierwsza chusta wyszła.ja juz mam kilka za sobą. Dasz rade.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ty to stara wyjadaczka jestes jesli o chusty i w ogole druty chodzi ;D mam nadzieje, ze dotrwam do konca i ze bede zadowolona z efektu ;D no i ze wloczki starczy ;D

      Usuń
  2. A moze i ja dołacze...ile włóczki trzeba miec? Mam 200g tj. 1000m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie zapraszam- tu jest wszystko po kolei opisane : http://robotkimaknety.blogspot.de/2014/02/morning-mist-shawl-czesc-i.html trzeba miec dwa kontrastujace kolory wloczki- w sumie chyba jakies 300 g

      Usuń
  3. ciekawy projekt, tym bardziej, że efekt końcowy niewiadomy tak do końca :)
    co do robótek, to też nie lubię pewnej w nich monotoni, najbardziej lubię żakardowe wzory, ale nie wszędzie one mogą być
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bardzo lubie zakardy , najmniej moze azury- ale to dlatego, ze jeszcze nic nie blokowalam ;D
      serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jak zrobisz swoją pierwszą, to pewnie dołączysz do grona uzależnionych ;) Ja zrobiłam trzy i już mam włóczkę na kolejną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w glowie tyle planow, ze nie wiem gdzie jeszcze te chusty wcisnac ;D ale co tam, ile drutow, tyle robotek ;D

      Usuń
  5. Piękne kolory - na pewno zrobisz cudowną chustę :-) Ja jestem optymistką i wierzę, że starczy Ci włóczki i że bardzo spodoba Ci się gotowa chusta :-)
    Mnie już się podoba. I gdyby nie to, że mam inne zobowiązania, zaczęłabym ją robić :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń