sobota, 18 stycznia 2014

jeszcze tylko zamek... / nur noch der Reißverschluss

Ten sweterek wydziergałam jakiś czas temu.Wtedy wymyśliłam, żeby w reglan wszyć zamek no i czekał w zapomnieniu na ten zamek przez jakieś dobre dwa lata...ostatnio znalazłam, zlitowałam się, wszyłam i teraz mogę nosić ;) Prosty w formie, taki zwykły, codzienny sweterek.
Ich habe diesen Pulli schon längere Zeit her gestrickt und wollte nur noch den Reißverschluss einnehen...und so hat er, ganz vergessenfast zwei Jahre auf den Reißverschluß gewartet...vor kurzem habe ich ihm gefunden, beendet und endlich mal kann ich ihm tragen :).Es ist so ein alltäglicher Pulli, einfach in Form, ganz ohne schnick-schnack.
foto: Boris Borm

foto: Boris Borm

16 komentarzy:

  1. To ty już od daaaawna dziergasz! Nie wiedziałam!
    Muszę się kiedyś też zmobilizować do zrobienia czegoś większego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy sweterek zrobiłam jakieś 15 lat temu ;) Wiec mogę powiedzieć, ze stara wyjadaczka ze mnie ;D żeby to się jeszcze na jakość przekładało ;D
      Ale tak regularnie to od jakiś dwóch lat właśnie macham drutami.

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł ! Podoba mi się taki prosty, codzienny sweterek z ciekawym dodatkiem w postaci zamka w nietypowym miejscu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Już sama nie pamiętam jak wpadłam na to , żeby ten zamek wszyć :D ale z efektu jestem zadowolona ;)
      Serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  3. Proste formy są piękne.Świetny , ładny kolor. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tez jestem zwolenniczka prostych form ;)
      milej niedzieli!

      Usuń
  4. Bardzo fajny, a można by tez napisać bardzo fajna kamizelka...zwykły codzienny i bardzo i jaki ładny!!!
    Pozdrawiam, miłej niedzieli życzę Ci:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;) no kamizelka, albo bezrekawnik- jakkolwiek ;D
      Wzajemnie milej niedzieli!

      Usuń
  5. Ten zamek to świetny dodatek. Podoba mi się bardzo kamizelka.

    OdpowiedzUsuń